{"id":156,"date":"2017-05-20T16:27:30","date_gmt":"2017-05-20T14:27:30","guid":{"rendered":"https:\/\/noclaims.nl\/?p=156"},"modified":"2017-05-24T09:16:11","modified_gmt":"2017-05-24T07:16:11","slug":"hoe-kan-ik-de-status-wijzigen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/noclaims.nl\/nl\/hoe-kan-ik-de-status-wijzigen\/","title":{"rendered":"Hoe kan ik de status wijzigen?"},"content":{"rendered":"
U kunt de status van activiteiten of werkzaamheden<\/strong> zelf bijhouden, maar ook leveranciers hiertoe machtigen. Dit kan eenvoudig door een activiteit te selecteren, “bewerk details” aan te klikken en de gegevens te wijzigen.<\/p>\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" U kunt de status van activiteiten of werkzaamheden zelf bijhouden, maar ook leveranciers hiertoe machtigen….<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"acf":[],"yoast_head":"\n